loading...
しѺ√乇

AySaN بازدید : 13 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

فراموش می کنم

فراموش می کنم تقدیزی را که با تو رقم خورده شد

فراموش می کنم لحظاتی را که با تو سپری شد

فراموش می کنم نفسی را که با نفس تو هماهنگ شد

فراموش می کنم  دلی را که برای وداع تو ترک خورده شد

فراموش می کنم اشکی را که برای انتظار تو جاری شد

فراموش می کنم رویاهایی که با تو پروزانده شد

فراموش می کنم ارزوهایی که با وجود تو محقق شد

فراموش می کنم خونی که با نبض تو در رگ هایم جاری شد

فراموش می کنم

فراموش می کنم

زندگی!

دوست!

تو....

همه چیز را فرا
 همه چیز را فراموش می کنم

من می توانـــــــــــــــــــــــــــــــــم...

علی عششششششقممممممم میدونی که میخام چی بگم؟؟؟هیچی فقط خاستم یاد آوری کنم کههه آیساان دوووووووووووستت داره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Eshghonefrat.orq.ir Eshghonefrat.rzb.ir ♀♥♂
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 236
  • کدهای اختصاصی